Tomoyuki Shimura's Image

مجموعا آثار تومویوکی شیمورا Tomoyuki Shimura

سریال Ninja Kamui 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

Ninja Kamui Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
3K 8.4/10 imdb score

نینجای سابق جو هیگان پس از فرار از قبیله خود و فرار به مناطق روستایی آمریکا در کمین قاتلانی قرار می گیرد که به دنبال انتقام خونین از او و خانواده اش به خاطر خیانتشان هستند.

Tomoyuki Shimura Yurika Hino Kenjirô Tsuda

Tomoyuki Shimura Yurika Hino Kenjirô Tsuda

سریال Dead Mount Death Play 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dead Mount Death Play Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.8/10 imdb score

زمانی که قهرمان افسانه‌ای با جسد خدای جسد روبه‌رو می‌شود، این یک رویارویی برای اعصار است، اما وقتی گرد و غبار فرو می‌نشیند، چیزی کاملاً درست نیست... در آخرین لحظات رویارویی حماسی آن‌ها، آخرین شات گامبیت خدای جسد کاملاً غیرمنتظره بود. - جادوی تناسخ! در فضا و زمان، پسری به نام پولکا شینویاما احساسی را از خود بیدار می‌کند... نه کاملاً خودش... چه کسی می‌توانست انتظار داشته باشد که نبرد اوج بین خیر و شر به این شکل رقم بخورد؟

سریال Do It Yourself!! 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Do It Yourself!! Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
324 7.1/10 imdb score

ساخت مبلمان و دوستی وجوه مشترک زیادی دارند. نیت، تلاش و سخت کوشی برای هر دو صنعت مورد نیاز است. این داستان دخترانی است که در یک ساختمان باشگاه DIY هر دو در حال ترسیم آینده خود هستند. هیچ یک از این کارها آسان نیست، اما این مانع هیچ یک از آنها نمی شود. مبلمان، دوستی ها و آینده - آنها همه چیز را با دستان خود می سازند!

سریال Digimon Ghost Game 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Digimon Ghost Game Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
108 6.5/10 imdb score

در آینده ای نسبتا نزدیک، یک تکنولوژی نوآورانه ظهور کرده است. در شبکه های اجتماعی، شایعات در مورد پدیده های عجیب و غریب که اصالت آن ناشناخته است، به عنوان "ارواح هولوگرام" شناخته می شود. هیرو آمانوکاوا یک دانش آموز که تازه به دبیرستان آکادمی هیزاکورا رفته، یک دستگاه مرموز که توسط پدرش به نام (دیجیوایس) باقی مانده را فعال میکنه. با فعال کردن اون دستگاه حالا هیرو قادر به دیدن موجودات ناشناخته به نام دیجیمون میشه که توسط افراد عادی قابل دیدن نیستند.

سریال Redo of Healer 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Redo of Healer Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 6.3/10 imdb score

در دنیایی پر از جادوگر و هیولاها و ماجراجویان ، شفاگران هیچ قدرتی ندارند، یعنی عملا استفاده ای ندارند و همیشه مورد خشونت بقیه واقع میشن. حالا کیارو داستان ما قدرت برگرداندن زمان رو بدست آورده و داستان ما شروع میشه و...

Rui Tsukiyo

Shizuka Ishigami Yuya Hozumi Ayano Shibuya

Rui Tsukiyo

Shizuka Ishigami Yuya Hozumi Ayano Shibuya

سریال Mugen no jûnin: Immortal 2019

Mugen no jûnin: Immortal Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.5/10 imdb score

مانجی یک شمشیرزن نامیراست که با زندگی ابدی نفرین شده و از مرگ هایی که توی این مدت زمان باعثشون شده خسته شده. اون به غیر از کشتن هیچ استعداد دیگه ای نداره برای همین یه نقشه میچینه که فراپذیریش رو برگردونه: باید ۱۰۰ انسان خبیث رو به ازای هر انسان خوبی که کشته، بکشه. جادوگری که این نفرین رو روی مانجی گذاشته با این نقشه موافقت میکنه و مانجی راهش رو برای کشتن هزار انسان خبیث شروع میکنه و...

سریال That Time I Got Reincarnated as a Slime 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
97% rotten tomatoes audience score
14K 8.1/10 imdb score

ریماروِ خروشان اسم خزنده‌ای است که توسط ساتو میکامی 37 ساله پس از آنکه به دست یه دزد کشته شد و به دنیایی خیالی رفت تصرف شد. حال که از بند زندگی معمولی و یکنواخت پیشین خود رها شده است، ماجراجویی جدید او به عنوان یه خزنده با قابلیت‌هایی منحصر به فرد و در دنیایی خیالی شروع میشود.

سریال Boruto: Naruto Next Generations 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Boruto: Naruto Next Generations Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
53% rotten tomatoes audience score
28K 6.7/10 imdb score

ناروتو یک نینجای جوان بود که استعداد عجیبی برای آزار و اذیت کردن دیگران داشت، او به رویای خود یعنی تبدیل شدن به قویترین و برترین نینجای دهکده خود رسید و سرانجام چهره‌ی صورت ائ را به عنوان هوکاگه در کنار دیگر هوکاگه ها برای یادبود قرار دادند. اما این بار دیگر داستان متعلق به ناروتو نیست بلکه درباره نینجاهای جوانی از نسل جدید است که آمده اند تا جا پای او و گذشتگان بگذارند و اتفاقاً سر دسته آنها پسر ناورتو، یعنی بروتو است...

سریال مدرسه قهرمانانه من My Hero Academia 2016 با دوبله و زیرنویس فارسی

My Hero Academia Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
76K 8.3/10 imdb score

میدونید، مردم با حق برابر به این دنیا نمیان! میدوریا ایزوکو از وقتی چهار سالش بود مورد آزار و اذیت همکلاسی هایی قرار می گرفت که قدرتهای فوق العاده داشتند. ایزوکو یک مورد نادر بود که بدون هیچ قدرتی به دنیا اومده بود. تمام این اتفاق ها باعث نشد اون از حرکت کردن به سمت چیزی که آرزوش را داشت دست بکشه، تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ دقیقا مثل مردی که همیشه تو زندگی تحسینش می کرد، ممکنه در اوج ناامیدی در اوج گریه و فریاد از نرسیدن... با کمک کسی که همیشه میخواست مثل اون باشه شانسی برای رسیدن به رویاهاش پیداکنه؟

سریال The Seven Deadly Sins 2014 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Seven Deadly Sins Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
70% rotten tomatoes audience score
31K 7.9/10 imdb score

داستان درباره ۷ شوالیه به نام های Seven Deadly Sin یا هفت گناه کبیره است که وظیفه حفاظت از پادشاه رو به عهده دارن. شوالیه های مقدس به اونها تهمت خیانت می زنن و اونا از دربار اخراج میشن. پرنسس الیزابث متوجه میشه که این تهمت یه دروغ بوده و شوالیه های مقدس این نقشه رو کشیدن تا بتونن پدرش رو بکشن و تاج و تخت رو بدست بیارن. ولی دیگه برای هر اقدامی خیلی دیر شده و شوالیه های مقدس نقشه خودشون رو عملی میکنن. حالا پرنسس الیزابت باید دنبال ۷ شوالیه Sin بگرده تا بتونه با کمک اونا تاج و تخت رو پس بگیره. ولی وقتی با اولین شوالیه، Meliodas، مواجه میشه در کمال تعجب می بینه که اون یه پسر بچه است که همراه یه خوک سخنگو یه کافه رو می گردونه و حتی یه شمشیر هم با خودش نداره.