Yûko Sanpei's Image

مجموعا آثار یوکو سانپی Yûko Sanpei

سریال Power of Hope: Precure Full Bloom 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Power of Hope: Precure Full Bloom Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
16 7.6/10 imdb score

نوزومی، پری امید، همیشه شاد و خوش بین است. او در دبیرستان با کوکو، یک پری مرموز ملاقات کرد و با دوستانش متحد شد تا علیه یک دشمن قدرتمند بجنگند. اکنون نوزومی و دوستانش بزرگسال شده اند و مسیرهای مختلفی را در زندگی خود پیموده اند. اما ناگهان، یک سایه مرموز ظاهر می شود و به انسان ها حمله می کند. نوزومی و دوستانش باید دوباره متحد شوند تا از جهان محافظت کنند.

Izumi Tôdô

Junko Takeuchi Mariya Ise Yôko Hikasa

Izumi Tôdô

Junko Takeuchi Mariya Ise Yôko Hikasa

سریال Seiken Densetsu: Legend of Mana - The Teardrop Crystal 2022

Seiken Densetsu: Legend of Mana - The Teardrop Crystal Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
71 5.9/10 imdb score

نه چندان دور از شهر دومینا، شیلو، پسری زندگی می کند که مدام صدایی را در رویاهای خود درباره ماموریتی که باید انجام دهد می شنود. اما مشخص نیست که او برای چه ماموریتی مورد نیاز است. همه چیز با ملاقات او با دو جومی تغییر می کند، نژادی که به دنبال سنگ های قیمتی منحصر به فرد آنها است، زیرا حملات ناگهانی علیه جومی ها رخ می دهد. رویای او، تلاش او، روشن می شود - به جومی ها و سنگ های قیمتی آنها کمک کنید!

Nobunaga Shimazaki Kaori Nazuka Yuichiro Umehara

Nobunaga Shimazaki Kaori Nazuka Yuichiro Umehara

سریال Digimon Adventure 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Digimon Adventure Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
75% rotten tomatoes audience score
749 6.8/10 imdb score

این انیمه‌ که در سال ۲۰۲۰ اتفاق خواهد افتاد، شامل داستان‌های کاملا جدیدی حول محور «تایچی یاگامی»، وقتی که در سال پنجم دوره‌ی راهنمایی می‌باشد، است. همکارش هم «آگومون» است. داستان در توکیو و زمانی که اشکالی با مقیاس بزرگ در عملکرد شبکه رخ می‌دهد، شروع می‌شود. زمانی که این حادثه اتفاق می‌افتد، تایچی درحال آماده کردن خودش برای کمپ زدن در تعطیلات آخر هفته‌ی تابستانی‌ است. مادر و خواهر کوچک‌تر تایچی، «هیکاری»، در قطاری که از کنترل خارج شده است گیر میکنند و تایچی برای کمک کردن به آنها به سمت شیبویا راه می‌افتد. با این حال در راهش به سمت شیبویا با پدیده‌ی عجیبی روبه‌رو می‌شود و راهش به سمت «دیجیتال ورلد» همراه با «دیجی دستیند»‌های دیگر، تغییر می‌کند.

سریال تفسیر تابستانی Summer Time Rendering 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Summer Time Rendering Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
5K 8.2/10 imdb score

شینپی آجیرو که دوست دوران کودکی اش اوشیو کوفونه درگذشت، پس از دو سال برای اولین بار به زادگاهش باز می گردد. بهترین دوست او، سو هیشیگاتا، مشکوک است که با مرگ اوشیو مشکلی پیش آمده است و ممکن است فرد دیگری بمیرد.

سریال Star Wars: Visions 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Star Wars: Visions Poster
81% metacritic score
98% rotten tomatoes score
66% rotten tomatoes audience score
23K 7/10 imdb score

داستان این انیمیشن در سال‌ها پیش جریان دارد. جایی که قهرمانی به یک دهکده وارد شده و همراه با خود، بدختی و سختی را نیز برای ساکنین آن به ارمغان می‌آورد. او همراه با خود، یک گنجینه را آورده بود که قدرت زیادی را به‌همراه داشت، اما دروغ‌هایی که از جانب همراهیانش به وی گفته شده بود، کم کم مشکلاتی را برای وی در این دهکده ایجاد کرد. نیروهای بیگانه از فضا به زمین آمده‌اند و قرار است که همراهشان تاریکی را به همراه داشته باشند. تنها این قهرمان و همراهانش هستند که می‌توانند در برابر آن‌ها ایستادگی کنند.

سریال Uzaki-chan Wants to Hang Out! 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Uzaki-chan Wants to Hang Out! Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.9/10 imdb score

ساکورای شینیچی فقط آرزوی کمی سکوت و آرامش رو داره. اما اوزاکی هانا سال پایینی پر سروصداش خیال های دیگه ای داره، همه چیزی که میخواد اینه که بره بیرون و با فضولی کردن تو کاراش مسخرش کنه. با کمک جذابیت سرزنده اش و سماجت قابل توجهش، این شاید تنها شروع یک رابطه ی زیبا باشه!

سریال فوتبالیست ها Captain Tsubasa 2018 با دوبله و زیرنویس فارسی

Captain Tsubasa Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 8.3/10 imdb score

کاپیتان سوباسا داستان یک دانش اموز دوره ابتداییه که تمام افکار و ارزوهاش نشعت گرفته از عشق اون به فوتباله. سوباسا اوزارای 11 ساله فوتبال بازی کردن رو از بچگی شروع کرده و درحالی که برای اکثر دانش اموزای همسن خودش فوتبال فقط یه ورزش تفریحیه، برای اون به دغدغه فکریه بزرگی تبدیل شده. سوباسا برای دنبال کردن ارزوهاش همراه مادرش به شهر نانکاتسو که به دلیل تیم های موفق مدارسش معروفه، نقل مکان می کنن. ولی اگرچه سوباسا توی تیم سابقش بهترین بود ولی در نانکاتسو رقبای زیادی وجود داره که باعث میشه سوباسا تمام توانایی ها و استعدادشو لازم داشته باشه تا بتونه خودشه از بقیه جدا کنه.

سریال Boruto: Naruto Next Generations 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Boruto: Naruto Next Generations Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
53% rotten tomatoes audience score
28K 6.7/10 imdb score

ناروتو یک نینجای جوان بود که استعداد عجیبی برای آزار و اذیت کردن دیگران داشت، او به رویای خود یعنی تبدیل شدن به قویترین و برترین نینجای دهکده خود رسید و سرانجام چهره‌ی صورت ائ را به عنوان هوکاگه در کنار دیگر هوکاگه ها برای یادبود قرار دادند. اما این بار دیگر داستان متعلق به ناروتو نیست بلکه درباره نینجاهای جوانی از نسل جدید است که آمده اند تا جا پای او و گذشتگان بگذارند و اتفاقاً سر دسته آنها پسر ناورتو، یعنی بروتو است...

فیلم Boruto: Naruto The Movie 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Boruto: Naruto The Movie Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
93% rotten tomatoes audience score
10K 7.8/10 imdb score

چند سال پس از پایان جنگ شینوبی، بروتو پسرِ ناروتو تصمیم میگیرد در کنار ساراتا و میتسوکیِ مرموز در آزمون Chûnin شرکت کند...

فیلم Time of Eve 2010 با زیرنویس فارسی چسبیده

Time of Eve Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
75% rotten tomatoes audience score
3K 7.2/10 imdb score

در آینده‌ای نه چندان دور ربات ها به شدت با زندگی انسان ها خو گرفته اند. برخی انسان ها بعنوان ابزار از آنها استفاده میکنند و برخی بخاطر ظاهرشان که شبیه انسان است با آنها همدردی میکنند. ریکو، صاحب یکی از این ربات ها متوجه می شود که رباتش رفتار های عجیب و غریبی انجام میدهد. پس از بررسی او متوجه یک عبارت عجیب میشود که در سیستم فعالیت او ضبط شده است...

Yasuhiro Yoshiura

Jun Fukuyama Kenji Nojima Rie Tanaka

Yasuhiro Yoshiura

Jun Fukuyama Kenji Nojima Rie Tanaka