Ayaka Fukuhara's Image

مجموعا آثار Ayaka Fukuhara

سریال Our Dating Story: The Experienced You and the Inexperienced Me 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Our Dating Story: The Experienced You and the Inexperienced Me Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
615 6.4/10 imdb score

داستان بر رابطه بین ریوتو کاشیما، یک طرد شده اجتماعی غمگین، و رونا شیراکاوا، یک دختر محبوب در مدرسه متمرکز است. رابطه آنها زمانی شروع می شود که ریوتو باید از رونا به عنوان بخشی از بازی باخت بخواهد بیرون بیاید، و او پس از گفتن "خب، بالاخره من در حال حاضر آزاد هستم" با او بیرون می رود. آنها حلقه‌های اجتماعی کاملاً متفاوت و سرگرمی‌های کاملاً متفاوتی دارند، اما همانطور که با یکدیگر معاشرت می‌کنند، شروع به تشخیص و حتی پذیرش این تفاوت‌ها به عنوان چیزی برای پیوند می‌کنند.

Makiko Nagaoka

Natsuki Hanae Saori Oonishi Aoi Koga

Makiko Nagaoka

Natsuki Hanae Saori Oonishi Aoi Koga

سریال فوتبالیست ها Captain Tsubasa 2018 با دوبله و زیرنویس فارسی

Captain Tsubasa Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 8.3/10 imdb score

کاپیتان سوباسا داستان یک دانش اموز دوره ابتداییه که تمام افکار و ارزوهاش نشعت گرفته از عشق اون به فوتباله. سوباسا اوزارای 11 ساله فوتبال بازی کردن رو از بچگی شروع کرده و درحالی که برای اکثر دانش اموزای همسن خودش فوتبال فقط یه ورزش تفریحیه، برای اون به دغدغه فکریه بزرگی تبدیل شده. سوباسا برای دنبال کردن ارزوهاش همراه مادرش به شهر نانکاتسو که به دلیل تیم های موفق مدارسش معروفه، نقل مکان می کنن. ولی اگرچه سوباسا توی تیم سابقش بهترین بود ولی در نانکاتسو رقبای زیادی وجود داره که باعث میشه سوباسا تمام توانایی ها و استعدادشو لازم داشته باشه تا بتونه خودشه از بقیه جدا کنه.

سریال Kakegurui 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kakegurui Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
9K 7.2/10 imdb score

کادمی خصوصی هیاکائو برنامه آموزشی بسیار عجیبی دارد؛ در این مدرسه داشتن هوش و ذکاوتی که در خواندن کتاب بکار می رود و یا فرز بودن در ورزش و ورزشکار بودن نیست که شما را از دیگران جلو می اندازد، بلکه ثروت خانوادگی دانش آموز، داشتن تواناییِ خواندن دست حریف است که حرف مهمی در پیشی گرفتن دانش آموزان از همدیگر می زند. و چه راهی بهتر از “قمار” برای شکوفا کردن چنین استعدادی؟! در آکادمی هیاکائو برنده مانند یک پادشاه زندگی می کند و بازنده به فلاکت میرسد. و حالا دختری به نام “هیمکو جابامی” با هدف شکست دادن بهترین های این مدرسه پا به آکادمی هیاکائو می گذارد.

سریال Food Wars 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Food Wars Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
10K 8.1/10 imdb score

یوکیهیرا سوما رویای تبدیل به بهترین آشپز را دارد . او در رستوران پدر خود در حال کار است و از یوکیهارو فارغ التحصیل میشه ، یک روز پدر او یوکیهیرا جویچیرو تصمیم به بستن رستوران خود می گیرد تا در اروپا آشپزی کند در حالی که او لگدمال شده بود ، روحیه سست شده سوما پا به مبارزه طلیده شدن توسط فارغ التحصیل نابغه کالجی به نام جویچیرو دوباره زنده شد . آیا او می تواند پیروز شود ؟ در آکادمی که در سال تنها ۱۰% از دانشجو هاش قبول می شود.